BENVINGUTS

Com a bons frikis de l'escalada ens ha arribat l 'hora d'explicar les nostres experiències (nefastes... o no).

Palante & Maki

27 de juny 2010

Sant Joan 2010 (I)

Aprofitant un megapont hem baixat al paradís, Margalef. Molta calor durant el dia, xò de puta mare la temperatura per la nit (una fresca de collons). En un parell de dies hem tibat fort i hem atacat feina pendent.





La Palante ha tibat fort de primera i jo m'he barallat amb unes quantes vies molt dures (per mi). Dimecres matí vam estar a Can Tafarrae. Pillant sol. La Marta va fer les dues vies de primera i jo vaig necessitar un segon pegue x encadenar el 6b. Total: El Savoy (6b) i Y ahora qué? (6a).


Per la tarda vam anar al Can Pesafigues on van caure Drac Sheran (6a, x la Palante) i Bulma (6b+ bloquero). Després ens vam barallar amb una via que m'havia donat molta guerra fa unes setmanes. Sense pi (6c+). Jo vaig poder treure-la tota excepte la sortida (s'em resisteix), ella va treure la sortida a la primera xò no va voler continuar més amunt...

El dijous van baixar el Pablo i la Dina . Pel matí vam anar al Reggae on em vaig barallar amb El Cid Cabreador (6b+) que queda pendent per un altre dia. Tot concentrat en la sortida del desplom.

Per la tarda em vaig dedicar a fer fotikos i a arrossegar-me en top en 7a (/+?) que va obrir i encadenar en Pablo. No sabem quina via és (queda a la davant de les ruines "Molí d'en Vilar"... xò és guapa de collons.

1 comentari:

Anònim ha dit...

molt bé aquestes escalades maki!
walles