BENVINGUTS

Com a bons frikis de l'escalada ens ha arribat l 'hora d'explicar les nostres experiències (nefastes... o no).

Palante & Maki

4 de nov. 2007

Un dia a Vinya Nova (montserrat)


Vinya Nova és un lloc de puta mare pels amants de les aproximacions mínimes...¨



El primer sector és el que té major número de vies de grau V i 6a... per tant hi ha dies que costa trobar una via lliure en aquest sector (sobretot si be gabi)...



De moment ja ens hem apuntat algunes vies força interessants com la nº5 (6a), cicatriz (6a+) i sampi (V+).





Sampi (V+)és una via molt llarga (porteu corda de 70m) que no té cap pas excesivament complicat... però és molt de continuitat i només té un (super)descans a pocs metres del final (on s'ajunta amb la reunió de cicatriz). Val la pena!

Cicatriz és el meu primer 6a+ a vista... però no tinc cap foto d'akest moment glorios per a mi...

També ens trobem un bon numero de vies molt assequibles (de la nº17 a la nº21) totes de grau V o V+ i no massa llargues...




Fent el pilluli en la via nº8 (6c), evidentment en top...

No me falta ni res...
Però vaig treure alguna coseta.. kedarme sense pila!!!

Algú em pot dir com cony surto d'aki?



















La via nº5 (6a), després de molt patiment en un pas del mig (i gairebé sense pila per defensar una posició), vaig encadenar-la...










La marta emportant-se Sampi (V+) amb molt patiment i suor...




És estrany veure que només te queda un metre de corda de corda després de baixar l'escaladaora... sort q trenim corda de 70!!!















Encadenat Sampi a vista.

Gairebé no m'arriba la pila!













La marta a Ricardmon (6a+)




















En Ruben emportant-se cap a casa la nº5 al segon intent...









1 comentari:

Anònim ha dit...

Pots sortir d'aquest pas del 6c tenint el grau i escalant de 1r